nuffnang

Sunday, July 25, 2010

Hohoho..baru Nak Update Blog

Assalamualaikum..

Waa..baru la sekarang sibuk nak buat entry untuk blog yang tak menjadi ni
bukannya aper kekangan masa membuatkan haku tak dpt nak nulis kat blog (yer ke :p)
ekceli idea nak tulis tu berlambak tapi yerlah asal nak tulis idea trus poffff ilang
ntah apa mimpi aku malam ni tetiba aje nak bukak balik blog aku yang dah berkepuk ni..wawawa..

Apa nak cite ek..(kan dah ckp trus ilang idea na nulih)

O yea..ni aku citer pasal my favourite movie aku..Apa lagi 'Twilight' la..(lalala aku sgt 'gila'kan movie ni..
boley dikatakan ni la movie yg paling aku suke tgk selepas citer 'Titanic'(ya..itu sploh tahun yang lalu ok..lalalala..)
Ok mari kita layan pictures k :)










saya sangat suka..

Well last two weeks, me wit my chenta hati watching third film from Twilight Saga..hohoh dah lama tau aim nak tgk citer ni..
(o yea anak-anak we all hantar ke rumah mak memandangkan citer tak seswai untuk tontonan diorang..tenkiu mak..hehehe)

Citernya sgt best..i think better than new moon..tapi tak kesahlah kan janji dpt tgk bella ngan edward..^_^


n then pas tgk movie eclipse..kitaorg sambung plak tgk citer ni..


tadaaa...



apa lagi citer Predators le..hehehe..mula tgk mcm boring tapi klako pun ada gak tgk citer ni..
Kali ni citernya banyak aksi juga..saspen pun ada jugak
anyway kitaorg enjoy dua-dua movie ni..balik umah hambek..tido tak hengat...lalalala

No comments: